Skundų ir prašymų nagrinėjimas

Paslaugos rezultatasAsmenų prašymų, skundų ir pranešimų išnagrinėjimas.
Paslaugos gavėjai Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; 
Juridiniams asmenims ne verslo tikslais; 
Juridiniams asmenims verslo tikslais; 
Fiziniams asmenims verslo tikslais.
Paslaugos aprašymas

Tarnyboje asmenys aptarnaujami kiekvieną darbo dieną darbo laiku.

Pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.,
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.
Prieš valstybines šventes darbo laikas sutrumpinamas viena valanda.

Asmenų, šiems atvykus į Tarnybą, aptarnavimo koordinavimo funkcijas atlieka Tarnybos Teisės ir administravimo skyriaus vyresnysis referentas, atsakingas už asmenų aptarnavimą.

Atvykę į Tarnybą asmenys prašymus ir skundus gali pateikti raštu ar žodžiu Teisės ir administravimo skyriaus vyresniajam referentui (toliau – vyresnysis referentas) Tarnybos sekretoriate (216 kab.).

Žodiniai prašymai priimami tik tais atvejais, kai juos galima išnagrinėti ir išspręsti tuoj pat, nepažeidžiant asmens ir Tarnybos interesų.

Tarnyba gali pareikalauti pateikti dokumentus ir informaciją, kurių nėra valstybės registruose ar kitose valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose (išskyrus atvejus, kai tokius dokumentus ir informaciją privaloma pateikti pagal įstatymus).

Paslaugos inicijavimo formaTarnyboje nagrinėjami tokie rašytiniai prašymai ir skundai, kurie tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine (lietuvių) kalba, yra pareiškėjo pasirašyti, nurodytas jo vardas, pavardė ir tikslus adresas, kuriuo jis pageidautų gauti atsakymą, taip pat telefonas (jeigu pareiškėjas jį turi). Neįskaitomi, nesuprantamai išdėstyti prašymai ir skundai grąžinami pareiškėjui, nurodant grąžinimo priežastį.
KontaktaiAsmenų priėmimas ir aptarnavimas telefonu 
Sekretoriatas
tel. +370 646 548 62
el. p. [email protected]
Paslaugos įkainiaiPaslauga nemokama
Paslaugos teikimą 
reguliuojantys teisės aktai

• Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (nuoroda)
• Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos geologijos tarnyboje prie Aplinkos ministerijos tvarka, patvirtinta Lietuvos geologijos tarnybos direktoriaus 2024 m. liepos 22 d. įsakymu Nr. 1-319 (nuoroda)
• Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr.875 (nuoroda)

Atnaujinimo data: 2024-09-03