Lietuvos geologijos tarnyba modernizuoja el. paslaugų portalą: patogumas vartotojams – svarbiausias tikslas
Lietuvos geologijos tarnyba atnaujino el. paslaugų portalą, siekdama užtikrinti vartotojams patogesnę ir šiuolaikiškesnę naudojimo patirtį. Pagrindinis dėmesys skiriamas aiškumui ir paprastumui, kad reikalinga informacija ir paslaugos būtų randamos lengviau ir greičiau.
Svarbiausi pokyčiai – pagal vartotojų poreikius
Anksčiau paslaugos portale buvo suskirstytos pagal registrus, o dabar jos grupuojamos pagal temas. Pavyzdžiui, Požeminio vandens gavybos duomenų teikimas pasiekiamas temoje „Požeminis vanduo“; ūkio subjektų monitoringo programų ir ataskaitų teikimas perkeltas į temą „Monitoringas“; potencialių taršos židinių deklaracijų teikimas – temoje „Potencialūs taršos židiniai ir ekogeologiniai tyrimai“.
Šis sprendimas leidžia vartotojams greitai rasti aktualią informaciją, nes visos su viena tema susijusios paslaugos – išrašai, statistiniai ir apibendrinti duomenys, duomenų pateikimo paslaugos – pateikiamos vienoje konkrečiai temai skirtoje vietoje. Taigi šie pakeitimai ne tik padeda greičiau rasti reikalingas paslaugas, bet ir palengvina jų naudojimą.
Atnaujintame portale patogiai vienoje vietoje prieinami ir visi žemėlapiai – jų skiltis iš karto matoma pagrindiniame puslapyje. Be to, vartotojai, įpratę prie senos struktūros, gali negaišdami laiko lengvai naudotis patobulinta paieškos funkcija, leidžiančia greitai surasti norimas paslaugas pagal pavadinimus.
Be to, el. paslaugos dabar pritaikytos ir mobiliesiems įrenginiams, taigi vartotojai gali patogiai naudotis portalu ne tik kompiuteriu, bet ir išmaniaisiais telefonais ar planšetėmis, kad paslaugos būtų pasiekiamos bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje.
Greitesni ir patogesni procesai
Netrukus portale atsiras svarbi funkcija teikiantiems Ūkio subjektų poveikio požeminiam vandeniui metinių ataskaitų duomenis. Ūkio subjektams tereikės tinkamai paruoštus duomenis sukelti į el. paslaugų portalą. Ši galimybė paspartins ataskaitų teikimo ir vertinimo procesą ir sumažins administracinę naštą.
Lietuvos geologijos tarnyba nuolat ieško sprendimų, kaip pagerinti paslaugų kokybę. Atnaujintas el. paslaugų portalas – dar vienas mūsų žingsnis, kad užtikrintume sklandų ir efektyvų duomenų valdymą bei prieinamumą.
Patobulintos gręžinių duomenų teikimo paslaugos
Atnaujintame el. paslaugų portale patobulintos ir paslaugos, susijusios su gręžinių duomenų teikimu. Dabar vartotojai gali nurodyti gręžinio ar tyrimo vietą tiesiai žemėlapyje net nežinodami tikslių koordinačių. Taip pat sukurta galimybė matyti žemės sklypo ribas, apsaugos zonas ir automatizuoti sklypų savininkų duomenų sutikrinimą per Registrų centrą. Šie pakeitimai leidžia greičiau ir paprasčiau pateikti ir apdoroti paraiškas, o patobulintas klaidų registravimo ir stebėjimo procesas užtikrina didesnį paslaugų tikslumą ir sklandumą.
Primename, kad konultacijos teikiamos el. paštu [email protected] arba telefonu +370 670 733 33 (8–12 val.) Daugiau informacijos rasite čia.
Atnaujinimo data: 2025-01-16
Taip pat skaitykite:
Lietuvos geologijos tarnyba pabrėžia: gręžinį registruojame ir gręžinio pasą išduodame nemokamai
Vien per dvi dienas Santoriną sudrebino 280 nestiprių žemės drebėjimų
Sudarytas pirmasis inžinerinių geologinių sąlygų žemėlapis
Ieškome Teisės ir kontrolės skyriaus vyriausiojo specialisto